fredag 10 april 2009

Glad Påsk!

Här skiner solen, det är 15 grader varmt och lekparken är full av ungar.
Det är vår. Jag älskar ljuset som kommer tillbaks på våren. Ljusa vårkvällar!
Vi är inte riktigt där än, men snart...några veckor till bara.
Jag har varit ute och tittat till plantorna på balkongen för att se om några överlevt.
Smultronplantorna har börjat få små blad så jag hoppas på att vi får lika många smultron den här sommaren.
Gräslöken kommer också upp igen.
Nästa vecka ska jag köpa frön. Det ser jag fram emot!





1 kommentar:

  1. Hej!

    Vackra tulpaner!

    Fröer ja, visst är det roligt!
    Jag skal nog så lite gräslök i en kruka i år..den tuva som finns i trädgårdslandet är intrasslad i vanligt gräs..inte så gott :)

    Kram och ha en skön söndag!
    Mia

    SvaraRadera